Hei,

Tämä on sitten ensimmäinen kerta kun kirjoitan jotain joka tulee olemaan näkyvillä muualle kuin itselle, ja ensimmäinen kerta kun kirjoitan jotain muistiin omasta elämästä ja tapahtumista. Olen kyllä joskus aikasemmin pitänyt päiväkirjaa, mutta siinä oli about 3 merkintää eikä niissäkään ollut mitään ideaa(Ihan kuin tässä olisi).

Niin, muuttamisesta, olen tällä hetkellä muuttamassa tyttöystäväni asuntoon, joka on sinänsä aivan mahtavaa, mutta mihin me työnnetään nämä rojut??? Tää on muutenkin pieni yksiö, ja molemmilla riittää kamaa. Tyttöystävällä on jo valmiiksi kaikki kalusteet mitä mahtuu ja joka paikka täynnä muutenkin sen kamoja, mulla on täysi asunnollinen kalusteita ja omia rojuja vaikka kuinka. Helvetti, ei voi muuta sanoa. Tästä tulee luultavasti vielä kinastelua miten saadaan nämä asettumaan paikalleen, ja taitaa olla niin että mä häviän sen kinastelun, no, eipä aina voi voittaa. Sinänsä hankala kun asunto on tyttöystävän oma omistusasunto, eikä mulla ole mitään päätösvaltaa asunnossa, mutta on kuitenkin halpa asua mulle että tuosta nyt tällä hetkellä uskaltaa antaa periksi, tulevaisuudessa, niin tiedä tulevaisuudesta, mutta silloin pitää ite jo saada joku valta asuntoon.

Onko muuten muuttaminen suoraan sanottuna perseestä? Eikä mitään, tämä on 6 kerta 2 vuoden sisään kun olen muuttamassa, omia tai isän ja hänen entisen vaimon tavaroita. Pikkusen puuduttaa jo. Niin, ja työkseni olen tässä tehnyt tavaroiden kotiinkuljetusta, niinku sohvia ja pesukoneita, joten enköhän ole kantanu jo tarpeeksi rojua. Ainiin, soittivat huomiseksi töihin, perkele, ei kiinnostaisi mutta on kai pakko mennä, kela karhuu opintotukia takas, täytyykin muistuttaa lähetttää sinne syksyllä laatikollinen paskaa ihan kiitokseksi tästä, Runkkarit. Tänään pakkailin jotain kamoja jonkin aikaa kunnes kyllästyin, ei vaan tahdo jaksaa laittaa noita kasaan, onneksi tässä on aikaa muuttaa vielä kuunloppuun asti. Tiistaina kylläkin faija tulee hakemaan isoimpia rojuja varastoon, että ne pitäisi olla purettuna siihen mennessä. Tuo helvetin ikean kirjahylly alkaa olla entinen jo näitten muuttojen jäljiltä, katotaan saako tuota enään kasaan.

 

Niin, ja muuttumisesta, nykyaikana ketään ei taida olla tyytyväinen itseensä, fyysisesti eikä henkisesti, enkä kyllä ole minäkään. 3 vuodessa olen onnistunut lihomaan tuosta 72 kilosta ylös 98 kiloon, aika hyvin, paitsi että se on kaikki mahaa ja persettä. Olen lihava, vittu. Sitä se teettää kun syö paskaa, juo poron kusta eikä jaksa liikkua kun on luonnostaa laiska. Olisinhan mielellään samannäköisessa kunnossa kuin esim. nuo Men\'s Health lehden kansikuva pojat, mutta kun en ole niin sitä tuntee jotenkin olevan huonompi ihminen, eikö olekkin kummallista. Tarkoitus olisi tiputtaa painoa alas 80 kiloon tämän vuoden loppuun mennessä, tuo tulee olemaan hankalaa, varsinkin kun tänään vedin juuri sipsejä ja kokista samalla kun perustin tätä blogia. No, rekisteröidyin tuonne http://kalorilaskuri.fi/ Ja tuo avulla nyt pitäisi muuttaa ruokavaliota ja aktiivisuutta. Tänään olin ensimmäistä kertaa lenkillä pitkästä aikaa, raskasta touhuu, pelkään sitä että mun massa hajottaa niveliä ja rakenteita, joten täytyy alkaa lenkkeillemään varovasti. Juostii 20 minuuttia tyttöystävän kanssa, ja oltiin kyllä aika poikki molemmat sen jälkeen.

Kävin myöskin hakemassa sykemittarin postista, tuon kanssa pitäisi pystyä mittaamaan kunnon kehitystä, ja ennenkaikkea ettei vaan tule vedettyä liian kovaa. Syksyllä olisi tarkoitus ottaa harjoitteluun mukaan thai nyrkkeilyä ja kuntosalia, kunhan vaan jaksaa puskea niin ei luulisi tuon painonpudotuksen olevan ongelma. Mutta ei tämä tule olemaan helppoa, ei todellakaan. Eniten huolettaa tuo ravinnonmuutos, se on vaikeaa. Mutta onneksi minulla on tyttöystävä joka tukee tässä asiassa. Ja se helpottaa.